باربری خاور تهران

سرویس باربری خاور

باربری خاور تهران

اگر می خواهید با خیال راحت و با ارزانترین قیمت حمل بار کامیون , بار خود را حمل کنید , چنانچه اعتبار شرکت حمل کننده بار برای شما مهم است , ما برای شما بهترین و راحت ترین راه را پیشنهاد می کنیم. فقط با یک تماس با باربری یارا بار , می توانید با خیال راحت و کمترین قیمت بار خود را به ما بسپارید .

 حمل بار خاور و باربری خاور تهران به صورت شهری و حمل بار خاور به شهرستان از خدمات تخصصی باربری یارا بار می باشد که با کمترین و ارزانترین نرخ در خدمت شماست.

جهت هر گونه حمل بار خاور می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۴۲۰۴۲۶۹ تماس حاصل فرمایید.

باربری خاور یارابار از استان تهران به شهرستان با دسترسی بالا به رانندگان با بهترین قیمت باربری با بیمه بار رایگان را برای برای مشتریان عزیز فراهم آورده است .

معمولا مشتریان بار خود را در سریع ترین زمان ممکن می خواهند جابجا کنند و این باربری بهترین انتخاب شما خواهد بود تا در سریع ترین زمان ممکن خاور مورد نظر شما را ارسال کند .

حمل بار خاور تهران به صورت داخل شهری و بین شهری از خدمات این باربری می باشدکه با ارزانترین نرخ به صورت شبانه روزی بار مشتریان گرامی را در استان تهران بارگیری کرده و در سریع ترین زمان به مقصد می رساند .

 کافیست با یک تلفن از خدمات باربری خاور تهران بهره مند شوید .

عوامل تاثیرگذار بر نرخ کرایه :

  1. مسافت 
  2. وزن و حجم بار
  3. نوع کامیون 
  4. نوع بار 

خدمات حمل و نقل و باربری خاور تهران

باربری با خاور يکی از خدمات باربری یارابار در شهر تهران است که خدمات حمل و نقل بار را ارائه می دهد. اين باربری در مناطق تهران فعاليت دارد و به عنوان يکی از گزينه‌های اصلی برای حمل و نقل بار در اين منطقه شناخته می شود.

در زير تعدادی از ويژگی ها و خدماتی که باربری خاور تهران ممکن است ارائه دهد را بررسی میکنيم :
حمل و نقل بين شهری

باربری با خاور تهران در زمینه حمل و نقل بين شهری بين تهران و شهرهای ديگر ايران فعالیت دارد. آنها ممکن است بارهای شما را از تهران به شهرهای مختلف يا بالعکس حمل کنند.

حمل و نقل داخلی

علاوه بر حمل و نقل بين شهری ، اين باربری ممکن است خدمات حمل و نقل داخلی در مناطق مختلف شهر تهران را نيز ارائه دهد، از جمله در مناطق شرقی تهران.

بسته‌بندی و آماده‌سازی بار

بسته‌بندی و آماده‌سازی بار معمولاً يکی از خدمات اصلی باربری تهران است. آنها ممکن است از جعبه‌ها ، پلاستيک‌های حفاظتی ، فوم‌ها و ديگر مواد بسته‌بندی استفاده کنند تا بار شما را در طول حمل و نقل محافظت کنند.

بارگيری و تخليه

کارگران باربری با خاور مسئول بارگيری و تخليه بار از وسايل حمل و نقل می باشند. آنها از تجهيزات مناسب و تکنيک‌های حرفه‌ای برای انجام اين کار استفاده می کنند تا بار شما به سلامت به مقصد برسد.

خدمات تخصصی

بعضی از باربر ی ها خدمات تخصصی مانند حمل بارهای حساس، حمل بارهای آنلاين و خدمات بسته‌بندی و انبارداری را نيز ارائه می دهند.

با اين وجود، برای کسب اطلاعات دقيق‌تر در مورد خدمات و شرايط اين باربری ، بهتر است با شرکت مستقيماً تماس بگيريد و جزئيات باربری خاور تهران را از منابع اطلاعاتی آنها بدست آوريد.

چنانچه به هرکدام از سرویس های باربری نیاز داشتید کافیست مستقیما با ما در تماس باشید.

۰۹۱۹۴۲۰۴۲۶۹

سرویس های دیگر باربری تهران :

باربری کامیون تهران 

 نیسان بار تهران 

 وانت بار تهران 

سرویس حمل بار یارابار

سرویس باربری کامیون تهران

باربری کامیون تهران

سرویس باربری خاور

باربری خاور تهران

سرویس باربری نیسان بار

نیسان بار تهران

وانت بار تهران

وانت بار تهران

انواع خاور از نظر باربری

خاور به دو نوع مسقف و رو باز تقسیم می شود که در ادامه انواع مختلف آن را اشاره می کنیم.

خاور معمولی

معمولا این نوع از خاورهای اندازه کوچکتری از خاورهای دیگر دارند و توانایی حمل بارهای تا وزن ۴ تن را دارند.

این خاورها مقداری از وانت بزرگتر هستند و چنانچه محموله‌های باری چندان اهمیت نداشته باشند با خاورهای باربری تهران حمل می‌شوند.

خاور کمپرسی

این وسیله حمل و نقل، به گونه‌ای طراحی شده‌است  که بار مورد نظر با استفاده از سیستم کمپرسی، بارگیری و تخلیه می‌شود. خاور کمپرسی دارای یک جک هیدرولیکی در بخش بار خود  می باشد  که باعث شده تا اتاق از جلو بلند شده و بار از انتهای خاور تخلیه شود. 

استفاده از خاور کمپرسی، برای بارهایی مانند شن، ماسه، خاک به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای باربری خاور تهران محسوب می‌شود .

خاور رو باز

برای حمل و نقل مصالح ساختمانی و انواع فلزات می‌توان از خاورهای روزباز استفاده کرد تا در طول مسیر تکان‌های شدید به آن‌ها آسیبی وارد نکند.

خاور بغل باز شو

برخی از بارها به دلیل ساختار و ابعاد خاصی که دارند، نمی‌توانند به صورت عمودی بارگیری شوند و باید به طور عرضی بارگیری شوند. این دسته از بارها شامل وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری هستند. اما با استفاده از خاورهای بغل بازشو، که از انواع خاور باربری به شمار می‌روند، می‌توانید درب‌هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده‌اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید.

در این نوع خاورها، تخلیه بار نیز بسیار آسان و بدون دردسر انجام می‌شود و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید. به این ترتیب خاورهای بغل بازشو، به شما این امکان را می‌دهند تا بارهای با ابعاد و ساختار خاص را به راحتی جابجا کنید.

خاور اتاق بزرگ

خاورهای اتاق بزرگ، یکی از انواع خاور باربری  تهران هستند که به دلیل داشتن اتاق بزرگ، این نام بر آن‌ها نهاده شده است.

این وسیله حمل و نقل به دلیل ابعاد بزرگ آن،قادر به حمل بارهای حجیم و سنگین مانند ماشین‌آلات صنعتی، وسایل ساختمانی می‌باشد. خاورهای اتاق بزرگ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل بارهای سنگین و حجیم در مسافت‌های بلند می‌باشند و توانایی حمل حداکثر ۲.۵ تا ۳ تن بار را دارند.

خاور یخچالی

خاورهای یخچالی، یکی از انواع خاور باربری هستند که به طور معمول در صنعت مواد غذایی استفاده می‌شوند. این نوع خاورها دارای سیستم سرد کننده‌ای هستند که درون اتاقک آن‌ها قرار دارد. با استفاده از خاورهای یخچالی، بارهایی مانند میوه، گوشت، غذا، لبنیات و تره بار به مقصد حمل می‌شوند.

وجود سیستم خنک کننده در این خاورها، باعث می‌شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و در اثر گذر زمان، مواد غذایی نسبت به گرم شدن و فاسد شدن محافظت شوند.

چه خاور هایی برای حمل بار بیرون شهری مناسب است؟

خاورهایی که دارای قدرت موتور بالا،سیستم ترمز قوی،مصرف سوخت کم ،ظرفیت بابری زیاد هستند برای حمل بار بیرون شهری مناسب می باشند.

تفاوت خاور های شهری و بین شهری در چیست؟

خاورهای شهری معمولا ظرفیت باربری کمتری نسبت بین شهری دارند و همچنین مسقف هستند.

مشخصات فنی هر خاور شامل به مواردی می‌شود؟

۱.ظرفیت

۲. حجم اتاق

۳.طول

۴.عرض

۵. ارتفاع